Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av guppies - 21 augusti 2012 16:07

Tjo! Såg att mitt inlägg i morse fuckade upp sig, men jag hade inte tid att fixa det innan bussen kom så ni vet c: Och innan jag berättar om min dag så skall jag bara säga att om Klara inte slutar prata om Norlie & KKV så kommer jag kicka henne från bloggen ;) Jag älskar dem och ville se dem igår men eftersom jag börjat skolan så går det inte. Det spelade ju på Åfesten i början av Augusti här i stan men jag kunde bara stå utanför o lyssna, det var 13 års gräns så jag skulle ju komma in, men det kostade fett med pengar så jag fick stå utanför. Jag hörde dem men jag e fett avundsjuk på Klara just so u know ;)


Aja idag så hängde vi i 8a känns så sjukt najs o säga/skriva 8 a ;) Men aa vi hängde med 9:an o 7b idag eftersom 6a,6b o 7a hade nya mentorer så de ville lära känna sina nya klasser idag. Så vi hade en fototävling och jag tror nog att min grupp vinner : D Aja sen efter maten så drog vi till Skjulsta och lärarna ville att vi skulle bada men ALDRIG I LIVET!! Jag och en kompis la oss under en ek istället och jag sov fatiskt i typ 5 minuter så min lärare fick väcka mig ;) Sen så slutade vi vid typ 2 så då drog jag hem och nu sitter jag här o skypar med Klara och äter ballerinakakor C: Ikväll så blir det väl mest chill, pappa skall till Tyskland så det är bara jag,mamma och småsyskonen. Skall bjuda på lite bilder så inlägget inte blir så tråkigt c:


 

Finaste hunden på Thai Cat <3

 

Bästa restaurangen på hela Koh Lanta <3 Med den bästa crewn i världshistorien <3

c: 


Pusspåer <3 / Joanna

 


Av guppies - 21 augusti 2012 10:05

Sonny Fahlberg och Kim Vadenhag, eller kort och gott Norlie & KKV, kommer till Piteå dansar och ler.

Tja!

Igår var jag med Miranda på Norlie & KKV på Gröna Lund. Känns som jag går dit hela tiden, but I have the green card you know. ;) Vi stod på ena kanten längst fram woop woop, najs alltså! Kim tittade oss i ögonen dog typ, Sonny drog bara en snabb blick av alla längst fram haha.

Dog typ när de presenterade varandra<3

Sonny: "Och sist men inte minst min bästa vän och kollega Kim" (han presenterade alla i bandet innan ok)

Kim: "Sonny, du glömde faktiskt någon... SONNY MIN BÄSTA VÄN OCH KOLLEGA"

haha dog så söta<3

Till skillnad från Joanna börjar jag först imorgon, så idag ska jag träffa mormor :)

/Klara

Av guppies - 21 augusti 2012 08:06

Hejhej! Skriver ett snabbt morgon inlägg på mobilen innan jag skall till skolan. Börjar vid nio så det e chill, dagens outfit idag är svarta leggings från Gina, min I Love KohLanta tröja, min Twilight hoodie och vita converse. Men jag måste dea till bussen nu så vi hörs.


Pusspåer/Joanna

Av guppies - 21 augusti 2012 08:06

Hejhej! Skriver ett snabbt morgon inlägg på mobilen innan jag skall till skolan. Börjar vid nio så det e chill, dagens outfit idag är svarta leggings från Gina, min I Love KohLanta tröja, min Twilight hoodie och vita converse. Men jag måste dea till bussen nu så vi hörs.


Pusspåer/Joanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

TjenaMors! Vi är två galna cheyer på 14 år som tänkte driva denna blogg c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards