Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av guppies - 10 augusti 2012 23:06

Här kommer bilden på naglarna!


Puss

Av guppies - 10 augusti 2012 22:53

Tjenare läraser till denna blogg som aldrig uppdateras! Sorry för det, har varit lite upptagen de senaste dagarna skall berätta dag för dag oki? Bra!


Onsdag: Min födelsedag jao. Mamma,pappa,mina syskon, Polarn och Pyret väkte mig vid 7 och då så fick jag ju mina presenter. Sen så skulle jag ju göra mina naglar hos Kiana men hon var sjuk, men vi åkte upp till Stockholm i alla fall o åt lunch på Koh Phangan o shoppade loss i Bromma. Sen så åkte vi hem till min moster och vi firade mig och min kusin som fyllde fyra. Jag är exakt 10 år äldre än honom, funny :DD Aja drog hem vid 9 o somnade så fort jag kom hem, var så sjukt trött.


Torsdag: Jag och mamma drog ner på stan för att fixa bankomatkort och Id-kort till mig, dock så kunde vi bara fixa bankomatkort men men får fixa Id senare. Sen så gick vi förbi en Thailänds nagelsalong inne på 21:an som heter Five Five Nails. Jag avbokade min tid hos Kiana och beställde tid hos dem istället eftersom det blir så mycket lättare. Sen på kvällen så drog vi på Speedway, dock så blev det fördröjt eftersom att Griparna klagade på banan och vi fick vänta en timme tills de var nöjda. Sen så åkte vi hem efter 6 heat eftersom att Smederna köra så jävla dåligt, men vi förlorade bara med 42-48 så vi körde upp oss.


Idag: Idag vid 11 så drog jag o mamma ner på stan och fixade mina naglar, det var vanlig franskmanikyr eftersom att jag vill att det skall funka till alla kläder och att det även skall funka i skolan. Jag blev klart till 20 i 12 och då så kollade jag runt lite på stan och köte en present till mamma och pappa och ett nytt iPhoneskal till mig ;D Sen så drog jag hem och då hade mina kusiner kommit så jag har umgåtts med dem hela kvällen och sett handboll och Sverige är i OSFINAL hur jävla najs är inte det! Aja nu så skyper jag med min bestie och skall snart sova eftersom att jag är så sjukt trött! Bild på mina naglar kommer i ett separat inlägg eftersom att jag har bilden i mobilen!


Uppdateringen skall bli bättre, men skolan börjar om en vecka och då blir det nog ett inlägg om dagen skulle jag tro. Men ni får ha det så bra så hörs vi i morrn!


Pusspåer<3/Joanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

TjenaMors! Vi är två galna cheyer på 14 år som tänkte driva denna blogg c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards