Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av guppies - 16 augusti 2012 15:27

Tjena banena!


Jo jag kom på idag att det är 4 dagar kvar tills skolan börjar, men jag ser fram emot att få börja igen om jag skall vara ärlig. Saknar min klass o få ordning på rutiner o så. Annars så kanske jag inte ser fram emot läxor o prov men men I just hav to live with it c: Aja de senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, varit på stan o handlat, skaffat bankomatkort :D o mest chillat, njutit av de sista dagarna på sommarlovet. I morgon så skall jag till tandläkaren.....o sen så får vi gäster så jag skall slänga ihop en blåbärspaj tror jag som serveras med vaniljsås :DD Aja har inte mycket mer att säga faktiskt utan ikväll så blir det väl chill med familjen, kanske se någon bra film. Har ni några bra filmtips? Kommentera i så fall. Skriv också om det är något annat ni vill ha med i bloggen, frågestund, någon slags tävling osv. Det är bara o kommentera så fixar vi c: Men ni får ha det så bra så hörs vi <3


Pusspåer <3/ Joanna


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

TjenaMors! Vi är två galna cheyer på 14 år som tänkte driva denna blogg c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards