Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av guppies - 3 augusti 2012 13:54

Tja!

Ja som sagt jag skickade sms till Klara igår om att hon skulle blogga.Idag så skall jag inte göra något speciellt mer än att ikväll så skall jag ner på stan o så, o se om jag kan höra när Norlie&KKV spelar. Jag kommer inte se dem men jag skall fösöka höra i alla fall. Sen imorrn så skall vi till Sthlm o se Pride paraden o så. O på Söndag så fyller min morfar år o så skall jag se Panetoz på Parken Zoo. O sen så fyller ju jag år på Onsdag :DD Försöker lista ut vad jag kommer få i present men mina päron o syskon håller käften vilket stör mig som sjutton! 5 dagar kvar...*Suck* Aja ni får ha en fortsatt bra Fredag c:


Pusspåer<3/Joanna

Av guppies - 3 augusti 2012 08:34

Men hej!

Länge sedan nu, eh ja. Joanna skickade till och med ett sms igårkväll och bad mig blogga haha. Så nu gör jag det. Kan ju bara säga att jag är sjukt lycklig just nu. Jedward kom till Sverige i onsdags, var på singeringen i Jakobsberg och fick en bild <33 Spenderade hela dagen untanför deras hotell igår. De hade twitcam med oss, sjukt kul! Fick fyra bilder med Edward, men inga med John. Tror vi var runt hundra pers där faktiskt. I alla fall, först kom John ut och tog lite bilder och så, men då var det liksom ganska svårt eftersom cirka hundra pers ville så fick inget. Sedan åkte killarna på soundcheck och vi väntade kanske en timme. Sedan kom dem tillbaka med bilarna och det var då jag fick bild med Edward <33 Fick ingen med John då de sa att de skulle byta om och duscha. Det var då den långa väntan kom, tror det var tre-fyra timmar. Har faktiskt inte koll då min mobil (klocka) var urladdad... hehe. Men vid fem kom dem ut och det var då de hade twitcamen, såg faktiskt en gång att jag verkligen var i bild :') Sedan väntade vi ett tag och Edward kom ut, väntade ett tag till men John kom aldrig så fick ingen bild med honom, men är asglad ändå! Får försöka när de kommer på sin Young Love tour! Vet inte riktigt när John och Edward åker, men de åker idag :c

Om ni vill se lite bilder kan ni kolla min twitter, @PlanetKlara c:

/Klara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

TjenaMors! Vi är två galna cheyer på 14 år som tänkte driva denna blogg c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards