Alla inlägg den 20 juli 2012

Av guppies - 20 juli 2012 12:36

Tja! Idag är det ju fredag och vem älskar inte fredagar?Eller ja, jag gör det speciellt när det är skola för då vet man att man har två lediga dagar framför sig! Nu är ju alla dagar likadana ungefär!


Idag så kommer mina småkusiner hit och skall sova över så jag skall vara lite barnvakt ikväll, vi skall väl se på film o så, så detta kommer nog bli det enda inlägget idag om jag inte mobilbloggar lite ikväll vi får se c: I morgon så kommer några kompisar hit och skall sova här så då blir det nog inte eller så bra uppdatering. Men på söndag så åker jag, pappa och mina syskon till Gotland och stannar där i en vecka. Det skall bli skönt att få komma "hem" och få träffa släkt och vänner. Jag bor ju nu i Eskilstuna, men flyttade ifrån Gotland i januari. Min pappa kommer ifrån Gotland så jag har nästan hela släkten på hans sida där, det är därför jag kommer åka dit så ofta. Sen så har jag min bitch(Skämt, hon e min älsklings vän<3) där så jag kommer träffa henne nästa vecka och så c: 


Jag tänkte lägga upp lite bilder jag tagir själv och redigerat så kan ju ni kommentera vad ni tycker oki? c:


 

 

 

 

 


Pusspåer/Joanna <3

Av guppies - 20 juli 2012 10:35

Är på båten påväg till landet. Kul! Ska bli roligt att äntligen träffa mina bröder, ja min pappa också men aja. Ska komma fram om två timmar, har ingen aning om hur man gör med biljetter, men det löser sig nog... Hoppas jag!
/Klara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

TjenaMors! Vi är två galna cheyer på 14 år som tänkte driva denna blogg c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards